{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }
SEPETİM

EMİN MİSİNİZ?

EMİN MİSİNİZ?

SEPETE EKLE

SEPETE EKLE

Sepete eklemek istediğiniz bedeni seçiniz

SIKÇA SORULAN SORULAR

GÜNCEL BİLGİLER
  • Siparişim ulaştığında belirttiğim adreste olmazsam ne olur?

    Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Yurtiçi Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama daha yapar. İkinci uğramada tekrar adresinizde bulunamadığınız takdirde, ürününüz merkeze geri gönderilir ve otomatik iade sürecine girer.

  • Siparişimin işleme alındığını nasıl öğrenebilirim?

    Siparişinizi tamamladığınız zaman yaklaşık olarak 15-20 dk. içerisinde kayıtlı e-posta hesabınıza otomatik olarak siparişinizin alındığına dair bir mail yönlendirilecektir, mail gelen kutunuza düşmediyse, lütfen spam maillerinizi kontrol ediniz.

  • Siparişimin takibini nasıl yapabilirim?

    Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" sekmesinden görebilirsiniz.

  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “şifremi unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir.

  • Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

    Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sayfanızdan şifrenizi değiştirebilirsiniz.

  • Kişisel verilerim güvende olacak mı?

    Kişisel bilgilerinizin gizliliği bizim için çok büyük önem taşıyor. The Kooples sanal mağaza müşterisi olarak alışverişinizi güvenle yapabilirsiniz.

  • E-Posta adresimi değiştirebilir miyim?

    Üye olduğunuz e-posta adresiniz değiştirilemez, kullanmak istediğiniz e-posta adresi ile yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz

  • Teslimat seçenekleri nelerdir?

    Standart teslimat siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde Yurtiçi Kargo'ya teslim edilecektir. Hafta sonu verilen siparişler, Pazartesi günü kargoya verilmektedir. Resmi tatil günleri verilen siparişler tatil sonrası ilk iş günü kargoya verilmektedir.

  • Kargom nerede?

    Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgilendirme e-postası yönlendireceğiz. Bu e-posta içerisinde yazan sipariş takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo üzerinden siparişinizi takip edebilirsiniz. Ek olarak Siparişlerim sayfasında yer alan kargo bölümünden kargo takip numaranızla ürününüzün nerede olduğunu takip edebilirsiniz.

  • Standart Teslimat süresi ne kadardır?

    Standart teslimat siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde Yurtiçi Kargo'ya teslim edilecektir. Hafta sonu verilen siparişler, Pazartesi günü kargoya verilmektedir. Resmi tatil günleri verilen siparişler tatil sonrası ilk iş günü kargoya verilmektedir.

  • Hangi bölgelere gönderim yapabiliyorsunuz?

    The Kooples sanal mağaza Türkiye sınırlarında hizmet vermektedir.

  • Kargo ücreti ne kadardır?

    Standart teslimat seçeneği ile verdiğiniz tüm siparişlerinizde kargo ücretsizdir.

  • Siparişim hangi kargo firması ile gönderiliyor?

    Gönderimleriniz Yurtiçi Kargo tarafından yapılacaktır.

  • İndirim kodumu nasıl kullanabilirim?

    Satın alacağınız ürünleri sepetinize ekledikten sonra, sepet ikonuna tıklayarak sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. Açılan sepet sayfasında bulunan kupon kodu ekle alanına tıklayarak açılan alana indirim kodunuzu yazdıktan sonra tamam butonuna tıklayarak indiriminizi kullanabilirsiniz.

  • İndirim kodumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim?

    Hayır, indirim kodunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz.

  • Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

    Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgilendirme maili yönlendireceğiz. Bu mail içerisinde yazan sipariş takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

  • Siparişimi iptal edebilir miyim?

    Müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek iptal taleplerinizi iletebilirsiniz. Siparişinizdeki ürünün hazırlık aşamasında faturası kesilmesi durumunda veya kargo sürecinde olduğunda iptal edilemez, ancak bu durum iade hakkının kullanımına engel teşkil etmemektedir. Bu durumda kargoyu teslim aldıktan sonra iade koşulları kapsamında Yurtiçi Kargo firmasıyla geri göndererek iade edebilirsiniz.

  • Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?

    Siparişiniz tamamlandıktan sonra bu işlem yapılamamaktadır.

  • Siparişim hatalı ulaştı, ne yapmalıyım?

    Paketin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu gibi) olması durumunda kargo görevlisine “Hasar tespit tutanağı” tutturarak siparişinizi iade edebilirsiniz. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur, hatalı ürünleri bu şekilde iade adresimize gönderebilirsiniz.

  • Kurumsal fatura kesilebiliyor mu?

    Evet, sipariş aşamasında fatura adres bilgilerinizi girerken kurumsal seçeneğini işaretleyerek vergi numaranız, vergi dairesi bilgilerinizi girerek şirket faturası oluşturabilirsiniz.

  • Üye olmadan siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?

    Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde sizi e-posta ile bilgilendireceğiz. Siparişinizi anlık olarak takip etmek isterseniz sipariş verdiğiniz e-posta adresi ile TheKooples.com.tr’ye kayıt olarak siparişinizi takip edebilirsiniz.

  • Hangi ödeme şekilleri ile ödeme yapabilirim?

    Tüm kredi kartları, atm kartları ve sanal kartlar ile ödeme yapabilirsiniz. Siparişinizi verdikten sonra hızlı ve güvenli ödeme için kredi kartı bilgilerinizi kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi daha hızlı tamamlayabilirsiniz. Kart kaydetme hizmeti alt yapısı yüksek güvenlik standardı olan PCI DSS Level 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress tarafından sağlanmaktadır.

  • Kredi kartı detaylarım güvende midir?

    Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları şirketimizden bağımsız olarak ilgili banka ve benzeri kart kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez. Bu bilgilerin aktarımı SSL-Tabanlı 256-Bit kodlama ile gerçekleştirilmektedir. The Kooples sanal mağazada Visa ve Mastercard ile işlem yapabilirsiniz. Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

  • 3D Secure neden güvenlidir?

    3D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.

  • Promosyon kodum ve/veya hediye çekim var. Nasıl kullanabilirim?

    Alışveriş sepetinizde bulunan “Kupon Kodu” alanına promosyon kodu/hediye çeki kodunuzu girerek indiriminizi kullanabilirsiniz.

  • Kredi kartımı nasıl kaydederim?

    Ödeme aşamasından sonra kredi kartınızı kaydedebilir, bir sonraki alışverişinizi daha hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Kart kaydetme hizmeti alt yapısı yüksek güvenlik standardı olan PCI DSS Level 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress tarafından sağlanmaktadır.

  • TheKooples.com.tr’ye nasıl üye olabilirim? Üyelik Ücretli mi?

    “Üye Ol” butonuna tıkladığınızda üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik sistemimiz ücretli değildir.

  • Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?

    Evet, yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da sitemizden alışveriş yapabilirsiniz. TheKooples.com.tr’ye üye olduğunuzda sadece üyelere sağlanan avantajlardan yararlanabilecek ve TheKooples.com.tr’deki ve tüm The Kooples mağazalarındaki sezon açılışı, indirim gibi özel dönemlerimizden ve kampanyalarımızdan öncelikli olarak haberdar edilme ayrıcalığına sahip olacaksınız. Üye olduğunuzda TheKooples.com.tr’den satın aldığınız bir ürünün teslimatı için sizden istenen kimlik bilgileri, teslimat adresleri, irtibat numaraları gibi bilgileri her seferinde yeniden yazmanız gerekmeyecek. Üye olurken bir defaya mahsus verdiğiniz bu bilgiler her alışverişinizde otomatik olarak yerini alır. Ayrıca bu bilgileri istediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz. Her alışverişinizde bu bilgilerin otomatik olarak görüntülenmesi size hem zaman kazandırır hem de kolaylık sağlar.

  • E-bültene üye olmak için ne yapmalıyım?

    Ana sayfada bulunan bülten üyeliği alanına e-posta adresinizi ekleyerek, kampanyalarımızdan ve size özel fırsatlarımızdan haberdar olabilirsiniz.

  • E-bülten almak istemiyorum, ne yapmam gerekiyor?

    Tarafınıza gönderilen e-postalarda yer alan “E-posta ile haberdar olmayı tercih etmiyorsanız lütfen tıklayınız.” bölümüne tıklayarak e-bülten üyeliğinizi otomatik olarak iptal edebilirsiniz.

  • The Kooples sanal mağazadan aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?

    Kullanılmamış ürünler için 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu süre ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Ürünün teslimine kadar olan süre içerisinde de cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yönelttiğiniz tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünü geri göndermeniz gerekmektedir. Ürün iadesini sitemizde belirtilen adımları dikkate alarak yapınız. Lütfen ürününüzle beraber gelen sevk irsaliye/faturanızın alt kısmında bulunan iade bölümünü doldurunuz. Ürün iadenizi ücretsiz gerçekleştirmek için ürünü Yurtiçi Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Yurtiçi Kargo iade cari kodu: 342041617.

  • TheKooples.com.tr'den alınmamış bir ürünü TheKooples.com.tr üzerinden iade edebilir miyim?

    Sadece The Kooples sanal mağazadan almış olduğunuz ürünleri iade edebilirsiniz.

  • İade edeceğim ürün için kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

    Gönderilerinizi Yurtiçi Kargo ile yaptığınız takdirde ödeme yapmayacaksınız. Diğer kargo şirketleri için ödeme yapmanız gerekmektedir. Yurtiçi Kargo cari kod: 342041617

  • Ürünleri hangi iade adresine yapmalıyım?

    İade Adresi: Mahmutbey, Ordu Cad. No: 52, 34218 Bağcılar/İstanbul, Türkiye

  • Ne kadar süre içinde ürün iade edebilirim?

    Aldığınız kullanılmamış ürünler için 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu süre ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yönelttiğiniz tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünü geri göndermeniz gerekmektedir.

  • Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?

    E-posta adresinize gönderilen e-faturanız ile ürünlerinizi iade edebilirsiniz.

  • İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

    Ürün iadesi yaptığınız zaman, “ürün inceleme” biriminden kabul onayı alındıktan sonra, para iadesi işlemi sipariş ödemesinde kullandığınız kartınıza gerçekleştirilir. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

  • Değişim yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?

    Siparişlerde değişim işlemi yapamıyoruz. İade ederek satın almak istediğiniz ürünün siparişini verebilirsiniz.

  • İade sürem doldu, ürünleri iade edebilir miyim?

    thekooples.com.tr'den aldığınız kullanılmamış ürünler için 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu süre ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yönelttiğiniz tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünü geri göndermeniz gerekmektedir. Öngörülen süre içerisinde cayma hakkınızı kullanmanız gereklidir. Aksi halde cayma hakkının kullanımı mümkün olmayacaktır.

  • Kayıtlı kredi kartımı nasıl silerim?

    www.mobilexpress.com.tr üzerinden ,kart kaydında kullandığınız cep telefonu ile üye olduktan sonra,Kartlarım menüsünden kayıtlı kartınızı silebilirsiniz.

  • Yapıkredi 3+4 Taksit Seçeneği

    Kampanya 1 Ocak 2022 tarihinde başlayacak olup, aksi bildirilmedikçe devam edecektir.

    The Kooples mağazalarında alışveriş tutarı limiti olmaksızın 7 taksit imkanı sunulacaktır.

    Kampanyadan yararlanmak için harcama işleminin World POS poslarından ve joker vadaa menüsü üzerinden gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

    3 taksitli alışverişlerde +4 taksit şeklinde, en yüksek taksit sayısı 7 olacak şekilde uygulanacaktır.

    Yapı Kredi kredi kartları, Albaraka, Anadolubank ve Vakıfbank Worldcard'lar dahildir.

    Ödül puan kullanımları ve tek ödemeli harcamalar kampanya dahil değildir.

    Kampanyaya dahil işlemler için Yapı Kredi sisteminde tanımlı olan sektör, marka ve üye işyeri tanımları geçerli olacaktır.

    Yapı Kredi kampanyayı dilediği zaman durdurma ve/veya kampanya koşullarını değiştirme yetkisine sahiptir.

    Kampanya kapsamındaki işlemler mutlaka World Üye İşyerleri’ndeki Yapı Kredi Bankası POS Sistemi üzerinden geçmelidir.

    Joker vadaa menüsüne yönlendirilmek için ödeme sayfasında +3 taksit seçeneğini seçmeniz gerekmektedir.

  • Siparişim ulaştığında belirttiğim adreste olmazsam ne olur?

    Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Yurtiçi Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama daha yapar. İkinci uğramada tekrar adresinizde bulunamadığınız takdirde, ürününüz merkeze geri gönderilir ve otomatik iade sürecine girer.

  • Siparişimin işleme alındığını nasıl öğrenebilirim?

    Siparişinizi tamamladığınız zaman yaklaşık olarak 15-20 dk. içerisinde kayıtlı e-posta hesabınıza otomatik olarak siparişinizin alındığına dair bir mail yönlendirilecektir, mail gelen kutunuza düşmediyse, lütfen spam maillerinizi kontrol ediniz.

  • Siparişimin takibini nasıl yapabilirim?

    Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" sekmesinden görebilirsiniz.

  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “şifremi unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir.

  • Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

    Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sayfanızdan şifrenizi değiştirebilirsiniz.

  • Kişisel verilerim güvende olacak mı?

    Kişisel bilgilerinizin gizliliği bizim için çok büyük önem taşıyor. The Kooples sanal mağaza müşterisi olarak alışverişinizi güvenle yapabilirsiniz.

  • E-Posta adresimi değiştirebilir miyim?

    Üye olduğunuz e-posta adresiniz değiştirilemez, kullanmak istediğiniz e-posta adresi ile yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz

  • Teslimat seçenekleri nelerdir?

    Standart teslimat siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde Yurtiçi Kargo'ya teslim edilecektir. Hafta sonu verilen siparişler, Pazartesi günü kargoya verilmektedir. Resmi tatil günleri verilen siparişler tatil sonrası ilk iş günü kargoya verilmektedir.

  • Kargom nerede?

    Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgilendirme e-postası yönlendireceğiz. Bu e-posta içerisinde yazan sipariş takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo üzerinden siparişinizi takip edebilirsiniz. Ek olarak Siparişlerim sayfasında yer alan kargo bölümünden kargo takip numaranızla ürününüzün nerede olduğunu takip edebilirsiniz.

  • Standart Teslimat süresi ne kadardır?

    Standart teslimat siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde Yurtiçi Kargo'ya teslim edilecektir. Hafta sonu verilen siparişler, Pazartesi günü kargoya verilmektedir. Resmi tatil günleri verilen siparişler tatil sonrası ilk iş günü kargoya verilmektedir.

  • Hangi bölgelere gönderim yapabiliyorsunuz?

    The Kooples sanal mağaza Türkiye sınırlarında hizmet vermektedir.

  • Kargo ücreti ne kadardır?

    Standart teslimat seçeneği ile verdiğiniz tüm siparişlerinizde kargo ücretsizdir.

  • Siparişim hangi kargo firması ile gönderiliyor?

    Gönderimleriniz Yurtiçi Kargo tarafından yapılacaktır.

  • İndirim kodumu nasıl kullanabilirim?

    Satın alacağınız ürünleri sepetinize ekledikten sonra, sepet ikonuna tıklayarak sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. Açılan sepet sayfasında bulunan kupon kodu ekle alanına tıklayarak açılan alana indirim kodunuzu yazdıktan sonra tamam butonuna tıklayarak indiriminizi kullanabilirsiniz.

  • İndirim kodumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim?

    Hayır, indirim kodunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz.

  • Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

    Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgilendirme maili yönlendireceğiz. Bu mail içerisinde yazan sipariş takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

  • Siparişimi iptal edebilir miyim?

    Müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek iptal taleplerinizi iletebilirsiniz. Siparişinizdeki ürünün hazırlık aşamasında faturası kesilmesi durumunda veya kargo sürecinde olduğunda iptal edilemez, ancak bu durum iade hakkının kullanımına engel teşkil etmemektedir. Bu durumda kargoyu teslim aldıktan sonra iade koşulları kapsamında Yurtiçi Kargo firmasıyla geri göndererek iade edebilirsiniz.

  • Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?

    Siparişiniz tamamlandıktan sonra bu işlem yapılamamaktadır.

  • Siparişim hatalı ulaştı, ne yapmalıyım?

    Paketin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu gibi) olması durumunda kargo görevlisine “Hasar tespit tutanağı” tutturarak siparişinizi iade edebilirsiniz. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur, hatalı ürünleri bu şekilde iade adresimize gönderebilirsiniz.

  • Kurumsal fatura kesilebiliyor mu?

    Evet, sipariş aşamasında fatura adres bilgilerinizi girerken kurumsal seçeneğini işaretleyerek vergi numaranız, vergi dairesi bilgilerinizi girerek şirket faturası oluşturabilirsiniz.

  • Üye olmadan siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?

    Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde sizi e-posta ile bilgilendireceğiz. Siparişinizi anlık olarak takip etmek isterseniz sipariş verdiğiniz e-posta adresi ile TheKooples.com.tr’ye kayıt olarak siparişinizi takip edebilirsiniz.

  • Hangi ödeme şekilleri ile ödeme yapabilirim?

    Tüm kredi kartları, atm kartları ve sanal kartlar ile ödeme yapabilirsiniz. Siparişinizi verdikten sonra hızlı ve güvenli ödeme için kredi kartı bilgilerinizi kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi daha hızlı tamamlayabilirsiniz. Kart kaydetme hizmeti alt yapısı yüksek güvenlik standardı olan PCI DSS Level 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress tarafından sağlanmaktadır.

  • Kredi kartı detaylarım güvende midir?

    Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları şirketimizden bağımsız olarak ilgili banka ve benzeri kart kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez. Bu bilgilerin aktarımı SSL-Tabanlı 256-Bit kodlama ile gerçekleştirilmektedir. The Kooples sanal mağazada Visa ve Mastercard ile işlem yapabilirsiniz. Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

  • 3D Secure neden güvenlidir?

    3D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.

  • Promosyon kodum ve/veya hediye çekim var. Nasıl kullanabilirim?

    Alışveriş sepetinizde bulunan “Kupon Kodu” alanına promosyon kodu/hediye çeki kodunuzu girerek indiriminizi kullanabilirsiniz.

  • Kredi kartımı nasıl kaydederim?

    Ödeme aşamasından sonra kredi kartınızı kaydedebilir, bir sonraki alışverişinizi daha hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Kart kaydetme hizmeti alt yapısı yüksek güvenlik standardı olan PCI DSS Level 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress tarafından sağlanmaktadır.

  • TheKooples.com.tr’ye nasıl üye olabilirim? Üyelik Ücretli mi?

    “Üye Ol” butonuna tıkladığınızda üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik sistemimiz ücretli değildir.

  • Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?

    Evet, yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da sitemizden alışveriş yapabilirsiniz. TheKooples.com.tr’ye üye olduğunuzda sadece üyelere sağlanan avantajlardan yararlanabilecek ve TheKooples.com.tr’deki ve tüm The Kooples mağazalarındaki sezon açılışı, indirim gibi özel dönemlerimizden ve kampanyalarımızdan öncelikli olarak haberdar edilme ayrıcalığına sahip olacaksınız. Üye olduğunuzda TheKooples.com.tr’den satın aldığınız bir ürünün teslimatı için sizden istenen kimlik bilgileri, teslimat adresleri, irtibat numaraları gibi bilgileri her seferinde yeniden yazmanız gerekmeyecek. Üye olurken bir defaya mahsus verdiğiniz bu bilgiler her alışverişinizde otomatik olarak yerini alır. Ayrıca bu bilgileri istediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz. Her alışverişinizde bu bilgilerin otomatik olarak görüntülenmesi size hem zaman kazandırır hem de kolaylık sağlar.

  • E-bültene üye olmak için ne yapmalıyım?

    Ana sayfada bulunan bülten üyeliği alanına e-posta adresinizi ekleyerek, kampanyalarımızdan ve size özel fırsatlarımızdan haberdar olabilirsiniz.

  • E-bülten almak istemiyorum, ne yapmam gerekiyor?

    Tarafınıza gönderilen e-postalarda yer alan “E-posta ile haberdar olmayı tercih etmiyorsanız lütfen tıklayınız.” bölümüne tıklayarak e-bülten üyeliğinizi otomatik olarak iptal edebilirsiniz.

  • The Kooples sanal mağazadan aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?

    Kullanılmamış ürünler için 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu süre ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Ürünün teslimine kadar olan süre içerisinde de cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yönelttiğiniz tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünü geri göndermeniz gerekmektedir. Ürün iadesini sitemizde belirtilen adımları dikkate alarak yapınız. Lütfen ürününüzle beraber gelen sevk irsaliye/faturanızın alt kısmında bulunan iade bölümünü doldurunuz. Ürün iadenizi ücretsiz gerçekleştirmek için ürünü Yurtiçi Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Yurtiçi Kargo iade cari kodu: 342041617.

  • TheKooples.com.tr'den alınmamış bir ürünü TheKooples.com.tr üzerinden iade edebilir miyim?

    Sadece The Kooples sanal mağazadan almış olduğunuz ürünleri iade edebilirsiniz.

  • İade edeceğim ürün için kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

    Gönderilerinizi Yurtiçi Kargo ile yaptığınız takdirde ödeme yapmayacaksınız. Diğer kargo şirketleri için ödeme yapmanız gerekmektedir. Yurtiçi Kargo cari kod: 342041617

  • Ürünleri hangi iade adresine yapmalıyım?

    İade Adresi: Mahmutbey, Ordu Cad. No: 52, 34218 Bağcılar/İstanbul, Türkiye

  • Ne kadar süre içinde ürün iade edebilirim?

    Aldığınız kullanılmamış ürünler için 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu süre ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yönelttiğiniz tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünü geri göndermeniz gerekmektedir.

  • Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?

    E-posta adresinize gönderilen e-faturanız ile ürünlerinizi iade edebilirsiniz.

  • İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

    Ürün iadesi yaptığınız zaman, “ürün inceleme” biriminden kabul onayı alındıktan sonra, para iadesi işlemi sipariş ödemesinde kullandığınız kartınıza gerçekleştirilir. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

  • Değişim yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?

    Siparişlerde değişim işlemi yapamıyoruz. İade ederek satın almak istediğiniz ürünün siparişini verebilirsiniz.

  • İade sürem doldu, ürünleri iade edebilir miyim?

    thekooples.com.tr'den aldığınız kullanılmamış ürünler için 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu süre ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yönelttiğiniz tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünü geri göndermeniz gerekmektedir. Öngörülen süre içerisinde cayma hakkınızı kullanmanız gereklidir. Aksi halde cayma hakkının kullanımı mümkün olmayacaktır.

  • Kayıtlı kredi kartımı nasıl silerim?

    www.mobilexpress.com.tr üzerinden ,kart kaydında kullandığınız cep telefonu ile üye olduktan sonra,Kartlarım menüsünden kayıtlı kartınızı silebilirsiniz.

  • Yapıkredi 3+4 Taksit Seçeneği

    Kampanya 1 Ocak 2022 tarihinde başlayacak olup, aksi bildirilmedikçe devam edecektir.

    The Kooples mağazalarında alışveriş tutarı limiti olmaksızın 7 taksit imkanı sunulacaktır.

    Kampanyadan yararlanmak için harcama işleminin World POS poslarından ve joker vadaa menüsü üzerinden gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

    3 taksitli alışverişlerde +4 taksit şeklinde, en yüksek taksit sayısı 7 olacak şekilde uygulanacaktır.

    Yapı Kredi kredi kartları, Albaraka, Anadolubank ve Vakıfbank Worldcard'lar dahildir.

    Ödül puan kullanımları ve tek ödemeli harcamalar kampanya dahil değildir.

    Kampanyaya dahil işlemler için Yapı Kredi sisteminde tanımlı olan sektör, marka ve üye işyeri tanımları geçerli olacaktır.

    Yapı Kredi kampanyayı dilediği zaman durdurma ve/veya kampanya koşullarını değiştirme yetkisine sahiptir.

    Kampanya kapsamındaki işlemler mutlaka World Üye İşyerleri’ndeki Yapı Kredi Bankası POS Sistemi üzerinden geçmelidir.

    Joker vadaa menüsüne yönlendirilmek için ödeme sayfasında +3 taksit seçeneğini seçmeniz gerekmektedir.

  • Bu kategoride eklenmiş soru bulunamadı.
KATEGORİLER