{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }
SEPETİM

EMİN MİSİNİZ?

EMİN MİSİNİZ?

SEPETE EKLE

SEPETE EKLE

Sepete eklemek istediğiniz bedeni seçiniz

SORUNUZ MU VAR?


Covid 19 süresinde siparişlerim nasıl karşılanıyor ?

Sizlerin ve çalışanlarımızın sağlığı her zaman önceliğimiz. Küresel çapta etkisini sürdüren COVID-19 pandemisi kapsamında alınan tedbirler ile tüm operasyonlarımız aldığımız güvenlik ve yüksek hijyen önlemleri doğrultusunda devam etmektedir. Siparişinizin en kısa sürede size güvenli olarak ulaşması için özenle çalışıyoruz. Bu süreçte siparişleriniz 1-3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Ancak salgınla birlikte e-ticaret hacminin artması nedeniyle tüm kargo şirketleri, bu yoğun sipariş dönemini yönetebilmek için sınırlı sipariş ve tedarik kapasitesiyle hareket etmekteler. Siparişlerinizde aksama yaşanmaması için düzenli olarak kargo şirketleriyle görüştüğümüzü ve süreçleri iyileştirmeye çalıştığımızı bilmenizi isteriz. Her hangi bir sorunuz olduğunda bize her türlü konuda 444 37 36 numaralı hattımızdan veya iletişim formumuzu doldurarak ulaşabilirsiniz. Müşteri İlişkileri ekibimiz en kısa sürede size geri dönüş sağlayacaktır. Bu zorlu dönemi hep birlikte en kısa zamanda aşacağımıza olan inancımız ile sağlıklı günler diler, göstereceğiniz anlayış için çok teşekkür ederiz.


Covid 19’a karşı mağazalarda nasıl önlemler alındı?

Değerli Müşterilerimiz, 1 Eylül tarihi itibari ile mağazamızda sizlerle buluşmak için hazırız. Dünyadaki bütün mağazalarımızda ekiplerimizi korumak, güvenilir ve pozitif bir müşteri deneyimi sağlamak en yüksek önceliğimizdir. Bu kapsamda almış olduğumuz önlemler; Tüm mağazalardaki klimaların filtreleri temizlenip, ince temizlik işlemleri yapıldıktan sonra Nano Gümüş İyon Teknolojisi ile dezenfekte edilmiştir. Ek olarak, mağazalarımız açılış ve gün ortasında olmak üzere iki defa dezenfekte edilecektir. Her müşteriden önce ve sonra deneme kabinleri dezenfekte edilecektir. Mağazalarımız içerisinde müşterilerimizin kolayca erişebileceği dezenfeksiyon noktaları yer alacaktır. Sosyal mesafe kuralları gereği mağaza içerisindeki müşteri sayısı sınırlı sayıda tutulacaktır ve mağaza ziyareti süresince maske takılması rica edilecektir. Mağaza içerisinde kullanımı ve temas yoğunluğu olan materyaller düzenli olarak temizlenecek, kasa bölgesi her ödemeden önce ve sonra dezenfekte edilecektir.


The Kooples sanal mağazadan aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?

Almış olduğunuz ürünü kullanılmamış olması kaydıyla 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süre ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Ürün iadesi yaparken sitemizde belirtilen adımları dikkate alarak yapınız. Lütfen ürününüz ile beraber gelen iade formunu doldurunuz. Ürün iadenizi ücretsiz gerçekleştirmek için ürünü Yurtiçi kargo ile göndermeniz gerekmektedir, ücretsiz gönderim için kargoda Yurtiçi kargo cari kodumuzu belirtmeniz yeterli, Yurtiçi cari kod: 929Y22

Standart Teslimat süresi ne kadardır?

Siparişiniz 1-3 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese teslim edilmek üzere Yurtiçi Kargo'ya verilecektir. Adresinize teslim süresi, bulunduğunuz bölgeye göre değişiklik gösterebilir. Resmi tatillerde gönderim yapılmamaktadır.

Bize ulaşın
Her hangi bir sorunuz olduğunda bize her türlü konuda 444 37 36 numaralı hattımızdan veya iletişim formumuzu doldurarak ulaşabilirsiniz.